* »

zaterdag 21 juni 2008

Aftereeeeeeeeeeeen! Hot or not?

Afteren is iets wat veel jongeren graag doen. Om vier of vijf sluit de club, wat zijn dat voor sluitingstijden? Acht uur feesten op een festival is niet genoeg. Je bent jong en je wilt doorgaan! Het ene feestje wordt verruild voor het andere..Slapen is voor mietjes en het weekend komt nooit meer terug..Wat krijg je als je afteren combineert met een zondag in het Vondelpark? Juist! Ongezondag! Maandag bestaat niet!

"Ook Ik ben weer terug in de realiteit (verstop me vandaag nog wel ff onder capuchon+sjaal, creeert altijd nog net ff dat kleine beetje eigenwereldje)...maar WAT een groeilijk weekend was het weer. ongelooflijk. Magnetronik was weer een leuke preparty, after op 366 was echt supergrappig..en vondelpark was een belevenis opzich..hoeveel gekken kan je op 30m2 plaatsen..fuck he op het hoogtepunt stonden we daar toch wel met minimaal 50 man debiel te wezen geloof ik. Vriendjes, vriendinnetjes bedankt het was weer schitterend!"

Herkenbaar?

Maar dan...What goes up, must go down. Maandag bestaat niet maar de beruchte dinsdagdip dient zich aan. De jeugd van tegenwoordig heeft daar een liedje op gemaakt..

"Ik heb van zondagmiddag op de pillen door lopen the chillen, zonnebrillen op, alles bloeddoorlopen pupillen, gedoe met meisjes, schoenen kwijt, boekjes vol onfatsoenlijkheid, zo doende beroep ik mij op het recht om moeilijk te zijn. Het is genoeg."

"Ik ging van after naar after, huis voor huis verruilen, gekluisterd aan de buis nu zit ik thuis uit te huilen..."
Liedje hier te luisteren..Ben je een afterbeest? En hoe voel je je op dinsdag? Mocht je tips nodig hebben voor prepare & repair na het afteren kijk dan op unity en bedenk dat je er niet mooier op wordt in zulke heftige weekenden ;-) After ze!

4 reacties:

Anoniem zei

Ik zeg HOT!!!
ookal voel je je later zeker NOT!!

en kruip je met je krakkemikkige lijf naar de kopjes thee of huppeta naar bed..bibber bibber..

Anoniem zei

ik ben het niet meer, maar was het wel...en ja...pfft..dé dinsdagen...grauwe, emotieloze dagen...op dinsdagavond vroeg naar bed en dan woensdagochtend opgelucht opstaan.
Toen ik jonger was, kon ik er niet zo goed mee omgaan. Liet ik me teveel meeslepen in het down gevoel tot het depressieve aan toe. Ik ga nu nog zo weinig uit dat ik dat dinsdag dipje prima kan verwerken. Daar komt nog bij dat er een zware factor meeweegt; hoe voel je je in het algemeen. Dus als je al een beetje depri bent, dan kun je zwaar hebben ..

Anoniem zei

oh ja...ik zeg nu; afteren "NOT" ...ben gewoonweg over die "behoefte" heengegroeid ;)

Anoniem zei

Heb nah pas geslapen na BS.
Ik flip, want heb geen dinsdagdip.
(Zou n mooie rem voor me zijn.)