* »

vrijdag 26 september 2008

Ministeck en andere huiselijkheden

Na een zomer vol volwassen bezigheden: huis kopen, je verdiepen in de hypotheekrente, je zaterdagmiddagen doorbrengen in Ikea, Brugman Keukens en lampenwinkels. Na een zomer vol met hard werken, kapot naar bed, nog even doorbikkelen...even tussendoor verhuizen en dan met vakantie..ben ik weer terug van weggeweest.

Ik heb alle leuke feestjes gemist, ik heb de meest volwassen zomer van mijn leven achter de rug, ik heb me teruggetrokken in mijn nieuwe paleisje, heb hevig verlangd naar mijn bed, heb bijna een afkeer gehad van het idee om na negen uur 's avonds nog de deur uit te moeten, ik heb vandaag bij de Dirk van den Broek Ministeck gescoord....en dan nu terug naar mijn eerste liefde: awakenings.

For old time shakes, vooruit dan maar weer, als was het alleen al maar om Rocco zijn uitspraken hier.

"Vorig jaar op de Gashouderedities na de zomer schrok ik me rot en zag ik een paar mensen met beenwarmers en cowboyhoeden rondlopen in de Gashouder. Toen Jeff Mills even de muzikale diepte inging konden ze het muzikale niveau niet aan en kozen ze snel het hazenpad. In die proleten had ik geen zin dit najaar dus heb ik nergens reclame gemaakt in de media, en geen advertenties gedaan die in de partypacks op festivals als Dance Valley, Mystery Land en Extrema Outdoor worden uitgedeeld. Gelukkig was het ook niet nodig want 3 en 4 oktober zijn al compleet uitverkocht."

NOU INDERDAAD DAT KAN ECHT NIET!!

Dus in oktober gaat deze oma gezellig weer eens met de unityfamilie op stap, maar in november gaat de portemonnee zeker open voor een kaartje. Rocco heeft een superleuke line up gepland met o.a. Hollandse helden Rauwkost (Jappie en Flop!!) & Villalobos.

Zet de champagne maar koud, Loesz is weer on the move!

4 reacties:

Anoniem zei

ministeck.......? W.T.F. (alsjemenou)

Anoniem zei

ja...en eind oktober schraap je ook maar je spaarcentjes bij elkaar (ADE)

Anoniem zei

Ministeck, echt supervet! Maar dat zei ik vrijdag ook al ;-)

En wat een held die Rocco! whoehah
(Maar OH MY GOD zijn er anno 2008 nog steeds mensen met bontbeenwarmers en cowboyhoeden??? Dat kan toch niet? Niet dat het in 1995 wel mooi was, maar dat terzijde.)

Anoniem zei

leuke plaatjes echt super mooi