* »

maandag 13 juli 2009

Feel the love!

Tja wat ik kan ik dit jaar weer zeggen over Blauer See? Dat Sven onze zelf beschilderde pet de hele dag op had? Dat we met maar 5% kans op zon en 80% kans op regen heel veel zon hebben gezien en bijna geen regen? Dat de paraplu's werkeloos aan de bartafel hingen? Dat mijn vriendinnetje S. mee was en 10 uur lang heeft staan 'hobbelen' en dat 10 uur eigenlijk een eitje is? Dat we samen de zonnenklepbeschildercontest hebben gewonnen? (op de foto helemaal rechts! Rietveld werk ik zeg het je). Dat ik nu een vette sterrenparaplu heb? Dat we tassen vol poncho's, jassen, schoenen en sokken meehadden, maar dat we onze slippers aanhadden en ons de hele dag dood hebben gezweet (mijn kleren en ik, waren heeeel vies toen ik thuis kwam ieeeuw). Dat Sven de laatste 2 uur hele vette platen heeft gedraaid? Dat Anthony Rother ook heel vet was? Het was een lekker smerige electro liveset..Dat ik me wel eens afvraag hoe het kan dat 10 uur voorbij vliegen, je knippert met je ogen en je zit weer op de fiets naar huis. Dat ik me afvraag waarom Duitsers van die rare kapsels hebben? Dat Frenz en Suus hun handpoppetjes vieze dingen deden met elkaar? Dat de Weiterexpress vet gezellig was? Dat vriendin S. en ik heerlijk geexplodeerd zijn :-) Dat Sven als laatste 'Thriller' en 'Billie Jean' draaide en dat ik wilde filmen maar niet stil kon staan omdat mijn voetjes bleven dansen? Dat feesthoedjes ook gebruikt kunnen worden als toeter (ideetje van Sven). Dat appelsap met prik echt niet te zuipen is ondanks dat je doodgaat van de dorst. Dat er echt alleen bratwurst en kartoffelsalat te eten is, what is wrong with a good old patatje met? Dan nu maar Sven zijn laatste woorden ter afsluiting.

Blauer See people
We love Michael Jackson
I love you
I love Blauer See
I love..
I love my life and
I love music
to share with you my people
That is love!!

7 reacties:

Anoniem zei

ziet sehr gut aus! wat fijn dat er geen regen ..
heb je nog een foto van Sven met jullie cap?

sandra

Loeszie zei

Nou ja hij had niet onze pet op maar een van de weiterexpress! Zie foto!

susan zei

mooi verslag...helemaal hoe het gegaan was...WAS boehoe..!!!

volgend jaar weer!!

thanks babe kus

RobBruyn zei

Hey Loeszie!

Leuk verslag en dito foto's van (wederom) een geweldig enerverende dag Blauersee!

Heb je toevallig nog meer foto's van onze nijntje ballon met de Ape stickers?

groet,

Rob

Loeszie zei

Ik heb er geloof ik nog een..stuur me anders je emailadres dan stuur ik beide foto's toe..

loeszie@gmail.com

Unknown zei

Wat een feestje! Jammer dat ik je niet gezien heb :( en helemaal balen dat we niet tot het eind gebleven zijn...

Dennis Kokkelink zei

Hey wat leuk om te lezen!!

Blauer See wil ik ook nog 'ns 'n keertje heen.

Ben niet meer zo van de festivals de laatste tijd, maar deze schijnt (en blijkt) wel heel bijzonder te zijn. Leuke foto's ook.

Ga nog wel op 16/8 naar Generations of Love / Chemistry Festival... Gaan jullie ook ?

en zeer wrsch in sept. naar... Berlin, Berlin ;-)

Grüße,

Dennis