* »

zondag 8 maart 2009

Circoloco in de Pauper...eh powerzone??


Wat leest mijn oog?? Komt het geweldige festival Circoloco Amsterdam terug in Amsterdam met Koninginnedag? Vorig jaar was het zeer goed te vertoeven op Strand West. Niet de leukste locatie van Amsterdam, maar wonderlijk genoeg was het zeer Ibizastyle met het zand, de DC10 windblazers en Tania Vulcano die de voetjes wel van de vloer...eh van het zand kreeg.

Nog even verder lezen en dan de teleurstelling. Circoloco in de Powerzone? Die ongezellige tent in de meest ongezellige uithoek van Amsterdam? Echt hoor, ik geef alle locaties een eerlijke kans en ik heb het meerdere keren geprobeerd met deze club (Techno Rumba, OWAP, Reactor) en geen idee waar het door komt..de ruimte is goed, het geluid okay, de rookruimte buiten is best gezellig, de wc's zijn okay..maar echt geen sfeer, nooit geweest ook..en al helemaal geen DC10 sfeer, what the fuck are they thinking???

Echt hoor, voor strand West en Tania wilde ik nog wel een uitzondering op mijn Koninginnedagroute maken, maar no fucking way krijg je mij naar de Spaklerweg...die naam alleen al, ieks!!

En ik ben echt niet de enige, lees hier en hierrrr..

OBJECTION!!

Dus.


Zo.


Nou..


:-(

Wat vinden jullie??

2 reacties:

Anoniem zei

Dit kan niet!!!

:-(

Anoniem zei

Ik ben het met je eens..

ik kan alleen maar bedenken..

Waarom????
Hoezo??
Dit is drukfout vergissing...

of te wel jammer, heel erg jammer.zonde zonde...ik kan nog uren dor gaan zo. daar wil je niet eens dood gevonden worden.tssss! fout van de eeuw dit slaat nergens op...enz.. :*(