* »

zondag 22 maart 2009

Oldschool

Geïnspireerd door vriend en collegablogger Rodney (bad ass blogger from the Baarsjes!) en zijn mooie blog ouwe taart heb ik ook weer eens een trip down memorylane gedaan. Ik ben iemand die urenlang oude foto's kan bekijken van vroeger.

Vroeger, toen het Vondelpark nog the place to be was..Toen house nog gewoon hardcore of mellow was, toen we afspraken maakten om toch precies op donderdagmiddag 14.00 op het station te zijn om naar Lowlands te gaan, toen ik nog elk jaar met de Legalize parade meeliep..Toen het op Free Your Mind altijd mooi weer was..
Toen er nog geen drugshonden snuffelden, toen de pilletjes nog volop verkrijgbaar waren, toen we onze wilde haren nog hadden (laat je gaan, gooi je haren los!), toen we nog eens het padje kwijt waren (van het pad af, van de atlas af!), toen we nog gingen afteren met de cd van Leftfield, toen we nog elk jaar naar Dancevalley gingen fietsen, toen Dancevalley nog gezellig was..Toen ik met unity op Houseqlassics op de Boelelaan stond..Toen Remy draaide op het toen nog gratis eindfeest van Fast Forward, toen we met zijn allen naar I love Techno gingen in Gent, toen we met Unity gingen kamperen op N-joy..Toen ik verliefd werd op geitjes..Toen Koen moest draaien in Double Six op Bali..Toen we gek waren in/op/onder/met Duitsland..Toen ik perse een ballon moest hebben op koninginnedag..Toen Rockit nog nieuw was en we gingen schommelen..Toen Kim en ik onze voetjes gingen afkoelen..Toen de Gaypride zo gezellig was..Toen de Wuppies Ruhr in Love veroverden.. Toen we gingen dansen bij Y. en K. thuis en de lampen sneuvelden..Toen Koen mocht draaien in de Paradiso..Toen Koen van die vieze voeten had na Welcome to the Future..Toen we op zondag lol maakte op het strand..Toen we zo veel plezier hadden met BBQ, zon, rose en badmintonnen op de Veluwe..

De lijst in eindeloos..

Sweet memories..

3 reacties:

Anoniem zei

die goeie ouwe tijd!!! zucht we worden nu echt oud..op naar het bejaardenhuis

Anoniem zei

Werkelijk heerlijk om te lezen Loes!

Mijn eerste Dance Valley, voelt soms gisteren, lijkt soms vaag verleden. De realiteit is 15 jaar geleden.

Even slikken, nu sta ik nu, waar sta ik over 15 jaar? Adem in, adem uit, het feest gaat door.

jojoco zei

Wat ziet dat er allemaal leuk uit! Heerlijk he, zo terugkijken en mijmeren!