* »

zaterdag 4 april 2009

Dakterras in the city

Nou eindelijk begint het een beetje vorm te krijgen...ons vet coole dakterras met superuitzicht over een groot deel van Amsterdam. Omdat we op een hoek wonen kun je verschillende kanten op kijken. s' Ochtend kunnen we de zon op zien komen en tot een uurtje of 14.00 in de middag kunnen we van de zon genieten. Daarna komt hij 's avonds weer te voorschijn aan de andere kant.

De loungeset is inmiddels ook gearriveerd en diverse tochtjes naar tuincentrum Osdorp leverden leuke planten en bakken op.

Hierbij een fotoverslagje! Nu de zon nog en relaxen maar!

Ps vanavond ga ik met mijn luie ass eindelijk weer eens stappen, ik ga naar het STRP festival in Eindhoven..uiteraard volgt hiervan een verslagje!

2 reacties:

Pascalle zei

Woooow! Ziet er goed uuuuihuuuuit!
Prosecco smaakt vast nóg lekkerder, als we trés hip met onze poezelige derrieres op zo'n prachtige loungeset zitten, omringd door mooie bloemetjes en plantjes!

Wanneeeeeer mag ik een middagje komen loungen!?

Ik bestel vast 1 portie zon.

Tot snel!

Met vriendelijke lebber,
Pascalle.

suus zei

Ik kan maar 1 ding bedenken.

"Absolutely Fabulous"