* »

donderdag 16 april 2009

Vragen en antwoorden

Ik kom er niet meer onderuit. Het lijkt wel een nieuwe rage, maar ik doe er met plezier aan mee. Hierbij de antwoorden op de vragen!

Wat is je doel?
In mijn leven? Tja ik ben maar een nietszeggend stipje in het heelal! Ik hoop in ieder geval voor mezelf dat ik gelukkig ben in dit leven. En dat ik mijn geluk kan delen met mijn geliefden. En geluk kan zo simpel zijn als een zachtgekookt eitje bij het ontbijt, een spinnende poes, een plantje dat bloeit en groeit, het zonnetje dat schijnt, dansen op Sven Vath en een roseetje met vrienden, een kleedje in het park..

Zeg iets over degene die jou getagged heeft?
MIjn zus..ze heeft zo'n geweldige weblog, dat ik ondanks dat ik haar weinig spreek, toch dichtbij haar ben..

Wat is je favoriete vakantieplek?
Nou moet ik kiezen? Ik hoop het niet. De landen waar ik ben geweest waren schitterend: Brazilie, Thailand, Australie, Bali, Mexico. De zomer blijven we dichter bij huis, maar ik heb er zin in. Op het programma staan Portugal (nog drie weekjes!) en Zakynthos, Griekenland.

Welke films kun je keer op keer bekijken?
Ik ben meer van de series. Zo heb ik alle afleveringen van Sex and the City echt te vaak gezien. Ook alles van the Sopranos en Six Feet Under heb ik verslonden. Nu ben ik Cold Feet van de BBC aan het kijken, heerlijk!

Welk boek lees je op dit moment?
Ik ben nu Waarom vrouwen mannen haten aan het lezen. Ook ben ik op zoek naar een lekker wegleesboek, dus als iemand tips heeft?

Wat geeft je momenteel het meeste plezier waar je je ook schuldig over kunt voelen?
Ik geniet van mijn huis dat we vorig jaar hebben gekocht, en het geweldige dakterras, maar dat is geen geheim :-). Daarnaast geniet ik van de zon die eindelijk weer haar gezicht laat zien, met vrienden afspreken in het Westerpark, ik geniet van internetten: forummen, bloggen en twitteren! Ik voel me soms schuldig omdat ik weinig tijd maak voor familie. Maar ik doe mijn best!

Hoe ziet het landschap van je gedachten eruit?
Dit is ietswat te zweverig voor mij hoor :-)

Wat is de laatste quote die indruk op je heeft gemaakt?
Nou meer een uitspraak van my good friend Pascalle die ik tegenkwam: "En het mooie van Wooferland is dat je er tenminste niet van die moeilijk irritante quasi-hippe kutkoters met plastic roze brillen in fluorpakjes hebt rondlopen". Typische Pascalle uitspraak, geweldig!

Welke vaardigheid zou je willen hebben?
Het lijkt me heerlijk als je geweldig kunt zingen of dansen. Als ik naar So you think you can dance kijk dan wil ik dat ook! Maar ja he, vergane glorie past dan beter bij mij..

Waar wacht je op?
Ik wacht tot het eindelijk tijd is voor een heerlijk weekje Portugal. En verder wacht ik wat de toekomst me zal brengen..

Ik weet niet of het de bedoeling is dat ik dit weer doorgeef? Nou dan nomineer ik Mevrouw van Ham, die is altijd wel in voor zulke ongein (I hope).

Fijn weekend allemaal!

3 reacties:

susan zei

Ik voel me vereerd en 1000 maal excuus. sorry loes!
ik doe hier niet aan mee :(
maar wel leuk om jou antwoorden te lezen. kussen Mevr.vanham

Loeszie zei

hehe ik dacht gratis inspiratie voor een nieuwe blog..maar nee :-)

jojoco zei

leuk om te lezen! En weet je wel dat je maar de helft van de vragen hebt gedaan? ;)

Kus,
je zus!