* »

zondag 5 april 2009

Ik heb me vermaakt op het STRP festival!

Ik lag om 6 uur in mijn bedje dus ik ben een beetje loom zo op de zondagmiddag. Maar hier een miniverslagje van ons unitytripje van het STRP festival in Eindhoven. Vooral met foto's want beelden zeggen meer dan woorden. Alhoewel de kunstprojecten die er waren eigenlijk live beleeft moeten worden.

Nog een grappige anokdote: met unity hebben we altijd veel snoep, lollies en dropjes. Het is de bedoeling dat mensen een quizje maken bij de stand "wat weet jij van drugs?". Maar het publiek bleef maar graaien zonder een quizje in te vullen. Echt schaamteloos handenvol meenemen. Peer Joanne en ik werden er niet goed van en begonnen heel streng te waarschuwen dat ze toch echt quizjes moesten invullen, of tenminste 1 dropje nemen i.p.v. een hand vol.

Komt er op een gegeven moment een man aan die 3 dropjes nam. Dus ik zeg streng: 1 dropje maar hoor meneer. Zegt hij : ja maar ik ben de directeur". " Ik geloof je niet!!" zei ik. Maar het was wel de directeur haha. Stond ik toch mooi streng te doen tegen de directeur van het festival oeps!

Ps ik haat dubstep! Kan iemand mij vertellen waarom dit de nieuwe hype is, als je er niet eens in de maat op kan dansen. Wat een hysterische, chaotische muziek zeg, bah!

Joanna & Loesz check it out on STRP festival 2009!Unity aan het werkFilmpjes kijken!Joanna blends inLoesz blends inLiquid space 6.0: "het lijkt wel of dit ding leeft"Stroomt hier water door, of licht, of lichtjes?Tot slot nog 2 filmpjes

En een filmpje van Hexapod, deze zespotige robotspin kan gezichten detecteren in de ruimte, contact maken en dan een foto maken van het gezicht.Hier nog een verslag van 3voor12.

2 reacties:

susan zei

ToP. alleen die spin wat een engerd zeg

Pascalle zei

Hmz niet in de maat kunnen dansen op dubstep... Misschien wel wat voor mij dan, val ik niet zo op whehe!

En euh, ook directeuren moeten niet zo graaien en gewoon 1 dropje nemen. Punt.

Ziet er leuk en artistiek verantwoord uit dat STRP!