* »

zondag 7 februari 2010

Nieuwe rondes, nieuwe kansen

Ha januari is voorbij gegleden..voor je het weet is het weer februari. Weer een jaartje ouder worden. Veel gedaan, weinig geschreven. Hoe komt dat? Nou dat zal ik jullie vertellen. Ik heb sinds kort een IPhone. En die is geweldig! Je kunt er de leukste dingen mee doen. Zo kun je polaroid foto's maken en direct op twitter zetten. Heel veel verslavende spelletjes, AH boodschappenlijstjes, de luisterpaal van 3voor12 waar je gratis de nieuwste cd's kunt luisteren, het is werkelijk FANTASTISCH!

Ik twitter een end weg, maar het bloggen schiet er zo erg bij in natuurlijk. Ik zal jullie dus even updaten:
- Ik heb een nieuwe bril. Ik dacht laat ik mijn ogen eens opmeten en ja hoor ik had een bril nodig. Et voila!
- Ik ben gestopt met unity en ben nu veteraan. Whatever that may be :-D Kreeg een mooi tegeltje voor aan de wand!
- Ik heb gister de lekkerste zelfgemaakte sushi EVER gegeten!!
- Zondag, relaxdag. Romi LIGT!
- We hebben een ticket geboekt naar Maleisië. Tja het is geen straf zeg maar!

Zo iedereen weer helemaal up-to-date!!

4 reacties:

Anoniem zei

wat voor abo heb je met de Iphone? X Sandra

Anoniem zei

Hey Marloes,

Love you're glasses, very fierced!!

Kisses Maria

missvanham zei

Ik moet nog een hele maand wachten en dan ben ik ook trotse bezitster van een Iphone.. woeiii
nog meer internetten
xx

Vin zei

Gefeliciteerd Loes!