* »

zaterdag 16 februari 2008

Festivalkriebels....nu al!

Nu het zonnetje zo heerlijk schijnt en de eerste berichten over het aankomende festivalseizoen weer binnendruppelen begint het bij mij alweer te kriebelen. Free Your Mind festival bijt het spits af met "the start of the festival season" op 7 juni 2008 in Arnhem. Zoals elk jaar verwacht ik weer volop zon & gezelligheid. Leuk aan dit festival is dat alle housevriendjes en vriendinnetjes uit het hele land zich verzamelen in de zandbak van FYM. In dit geval is voor mij de muziek bijna van ondergeschikt belang, omdat ik vele van jullie het hele jaar niet heb gezien. Iedereen was aan het cocoonen thuis of deed in de dansje in duistere technohollen waar ik niet was. Vorig jaar op FYM deed Carl Nooten de opening van FYM, een heel uur warming up. Nederland beweegt! Ben benieuwd wat ze dit jaar weer voor ons in petto hebben.
Jammer genoeg is het nog koud, guur en fris buiten. Gelukkig vliegt de tijd, tenminste mijn dagen rijgen zich in weken aaneen, terwijl ik alweer verlang naar het fijne leven outdoors. Kleedje, roséetje, zonnetje, neerploffen in het gras om bij te komen van het dansen, fijne tuuntjes en veel, heel veel gezelligheid! Laat de zomer maar komen!

Om jullie alvast in de stemming te brengen hier een fotoreportage met dank aan de meestelijke fotograaf JP. Meer foto's zien? Klik hier.

2 reacties:

Anoniem zei

aah heerlijk, lekker genieten van het zonnetje!!
inderdaad rose en toast met smersel en muziekje en gezelligheid
ooh ik wou dat het al zo ver was
IK HOU VAN DE ZON!!

Anoniem zei

Oops...ik ben een E vergeten bij SMEERSEL en mijn naam ook
kus susan