* »

zaterdag 22 november 2008

Please tell me why

God het is weer zo ver...en deze keer thank god volledig aan mij voorbij gegaan...

Na de glanslegging waar ook iedere chick mee liep (hoe onflatteus zijn die dingen??), na de mnml sjaal, ook al is het 30 graden (zie mijn eerdere blog), na die afschuwelijke uggs (zelfs bij mannen ), na de zonnebril waar je niets door heen kan zien, zag ik gisteren op awakenings allemaal meisjes met van die pocahontas bandjes om hun kop??

Het is toch geen fucking carnaval??? Pfffffffffffffffff hier ben ik echt te oud voor geloof ik.



ps Rauwkost was fucking fantastisch!!
psps Awakenings ik heb het 26x geweldig naar mijn zin gehad, bedankt voor de geweldige lasers, bedankt voor al de gezelligheid, bedankt voor de liefde voor techno, bedankt voor alle fijne feesten sinds die eerste keer in 2000.

psps ik was niet de enige die het opviel..gelezen op vuistdikkeramlat: "Fluoriserende gasten met luxaflex zonnebrillen en puberende haarbandmeisjes met wiptietjes vonden de set van Jeff Mills maar niks tijdens afgelopen Awakenings. Jeff koos ervoor de diepe kelders van de Westergas in te duiken, ipv het publiek te plezieren met vierkante schietstoelen techno"

2 reacties:

Anoniem zei

T ziet er niet uit!!!!

vreselijk nee daar zijn wij echt wel te oud voor..heb je trouwens ook de glimLAK legging gezien?? jakkes lak!!

Anoniem zei

Minimal is zo extreem zielig geworden. Stuk voor stuk wannabe sukkeltjes die geforceerd hip proberen te doen. Sinds het grote publiek minimal heeft ontdekt is het een groot circus van mongolen geworden die zichzelf veel te serieus nemen.