* »

donderdag 27 december 2007

Samenvatting van paddo avond

"wat is het plafond mooi"
"moet je kijken"
"de gordijnen spelen een spelletje met me"
"kan iemand die oranje lamp naast mij uitdoen?"
"bianca, trek alsjeblieft dat oranje vest uit, het doet pijn aan mijn ogen"
"gatverdamme wat smaken sigaretten nu goor"
"volgens mij is het 10 over 1 maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen"
"ik voel me groovy"
"het is fan-tas-tisch"
"jullie moeten echt even naar de wc gaan, daar is het vet! Ik wou dat ik weer moest!"
"red de paddo!"
"er zijn overal flikkerlichtjes"
"hoe voel je je kim? ik: "nacht-efteling", daar zullen jullie het mee moeten doen "
"jeroen?, is die joint nou al eens klaar?"
een uur later:
"jeroen?, lukt het met je joint?"
nog een uur later:
"kim? wil jij hem draaien het lukt mij niet!"
Ik: is er nog vloei over dan?
"ik ben van elastiek"
"ik voel me net alsof ik een hele nacht heb doorgeknald"
"wow, is er nog maar een half uur voorbij? Het lijkt wel 20 jaar geleden!"
"Wist je nog, 20 jaar geleden"
"het is zo veel allemaal"
"wat een rare muziek"
"ik hoor hiphop"
"zullen de buren mij hebben horen gillen?"
"ooooo Kim is er nog wel!"
"ik moet in bed, ik heb ruimte nodig"
"jeroen, wat doe je?"
"met mijn ogen dicht is toch mooier"

Met dank aan kimmie kim-sa-la-bim

0 reacties: