* »

zondag 21 december 2008

van partyganger naar papa!!

Mijn goede vriend J. en vriendin K. hebben vorige week een baby gekregen. J. & K. ken ik al jaren en zijn (net als ik) nogal verzot op het uitgaansleven. Altijd samen, altijd lol, altijd genieten van alle geneugden van het leven. Feestje hier, feestje daar, live life to the max.. totdat K. zwanger werd. Ik hoor J.'s gedachten..Is mijn leven nu voorbij? Kan ik de verantwoordelijkheid wel aan? Kan ik nu alleen nog maar over babies praten? Bestaat mijn leven alleen nog maar uit zorgen/luiers verschonen/weinig slaap? Zal ik nooit meer kunnen doorhalen, kan ik nooit meer brak zijn? Kan ik nog wel blijven roken? Ben ik wel een goede papa, of zit ik liever in de kroeg? Zit ik nu zondagochtend in de dierenboerderij in het Westerpark i.p.v. dat ik net thuis kom van de after van de after?

Nu lees ik J.'s wie-wat-waar op hyves en ik denk dat ik me geen zorgen meer hoef te maken! Ik ben officieel toegetreden tot de clubje van de weekdieren...


J: ik weet nu wat belangrijk is @ home vrijdag 12 december

J: De hele dag Lena te eten geven!!! @ Thuis maandag, 17:33

J: De hele dag papa spelen!!! @ papa zijn!!! dinsdag, 11:16

J: Lena´s verjaardag´s feest @ eerste week vrijdag, 10:17

J: 28-12 Paradiso Ballonnenfeest @ Kaartje te koop gisteren, 14:09

J: luier verschonen, eten geven, luier verschonen, eten geven, luier verschonen, eten geven, luier verschonen, eten geven, luier verschonen, eten geven, luier verschonen, eten geven, luier verschonen, eten geven!!!! @ nog nooit zo regelmatig geleeft!!!!! vandaag, 11:08

J. & K. jullie hebben een prachtige dochter, kleine Lena en ik vier de geboorte van papa J. en mama K. Het leven is mooi!

2 reacties:

Anoniem zei

haha..grappig hoor...maar zo ontzettend waar!
Sandra

Anoniem zei

ja!!! en NU JIJ NOG JA!!!
kunnen we met zijn alle picknicken met rose voor de dames bier voor de heren en limo voor de kids.

xx.

groetjes Susan en Fender