* »

woensdag 26 maart 2008

Terug uit Berlijn


Gisteren zijn we moe maar voldaan teruggekomen uit Berlijn. Geen voeten meer over, maar vol met nieuw opgedane indrukken, veel foto's en mooie herinneringen. Berlijn is zo'n geweldige stad, er is zoveel te zien en te doen.. Deze keer erg de toerist uitgehangen en eigenlijk niet echt uit geweest, maar eigenlijk maakt dat allemaal niet uit, genoeg leuke dingen te doen in Berlijn. We zijn als twee razende reporters door de stad gesjeesd: foto-foto-klik-klik en door naar de volgende bezienswaardigheid! Tussendoor theedrinken, cocktailtjes hier en daar in leuke barretjes met namen als Wohnzimmer en Künstliche Beatmung. Enfin genoeg over Berlijn. Voor diegene die meer hebben met beelden dan met woorden, bekijk hier mijn fotoverslag.

1 reacties:

Anoniem zei

Ik heb me toch een lange sliert van kwijl uit mijn mond hangen...

super leuk, ik krijg er gewoon zin in.
xx
groetjes susan