* »

zondag 13 april 2008

Credo

Je mist meer dan je meemaakt.
Helemaal niet erg.

Waarheid als een koe. Maar toch baal ik als een stekker dat ik dit keer Cocoon in The Sand heb overgeslagen. De Maandag Bestaat Niet after van GZG, met het geweldige credo: "In het Weekend een vent, maandagmorgen absent" had het voor elkaar hoor. Der meister draaide op de after!! En ik was er niet bij. Moet toch eens wat vaker in de spiegel van de after kijken.

Sven op de after, de held


Gelukkig las ik gisteren het fijne bericht dat èn de favoriete dj van mijn lief Dubfire (van Deepdish) èn Sven Väth in het Amsterdamse Bos gaan draaien op 14 juni. Twee geloven op 1 kussen dat gaat uitstekend, al zeg ik het zelf. Deze line-up kan wat mij betreft al niet meer stuk. Kaartjes voor A day at the Park zijn in the pocket. Soms heb je gewoon te veel keuzes in het leven. Naar Cocoon op vrijdag? Naar 1+1=3 het lentefestival van Rekorder? Niet uitgaan want ik was vorige week al kansloos uit? Aaaaaaaaaaaaaah!! Maar ja, waar gehakt wordt, dansen gabbers en je moet slapende gebruikers direct wakker maken en je moet iets gewoon in Trip en Janneke taal uitleggen en tot slot de aller mooiste van Bob Ross: "We do not make mistakes, we make happy little accidents." Dus. Of zoiets. Tralala. Punt.

Ik ga bankhangen! Fijne zondag nog!

4 reacties:

Anoniem zei

Toen ik die foto maakte, zag ik toch maar 1 Sven....nu zie ik er 2.
Heeft dat nah met ontwenningsverschijnselen te maken? ;-)

Anoniem zei

lijkt me leuk feesies ..die 14e juni..
en lukt het met het stoppen met roken?

Anoniem zei

Ik vind het trouwens een hele mooie flyer!

Anoniem zei

of we gaan de roze lolifanten weer eens opzoeken..!

(eh..?)