* »

zondag 13 april 2008

Niet voor de poes

Ik las op aboutblank (een e-zine voor webloggers, door webloggers) dat een weblog zonder af en toe een fijne poezenfoto of een poezenlink geen echte weblog is. Ja, uiteraard helemaal mee eens! Maar ik heb nu al weken zitten broeden en piekeren hoe ik in godsnaam mijn poezen kan integreren in een weblog over uitgaan en drugs.

Nu was ik vrijdag bij Luna om de Tupperwarebakjes van de Tup-tup-tupperware party op te halen (ja een tupperware party is ook uitgaan) en toen kreeg ik iets mee voor de poezen. Een schattig genaaid kattenhoofdje met daarin een soort kattenkruid dat speciaal door een of ander kruidenvrouwtje uit Amerika wordt gekweekt. De geur van deze kruiden zorgen ervoor dat katten er helemaal wild van worden. Een soort kattendrugs! En het werkt als een trein. Beide katten kroelden, rollebolden, kwijlden en keken vervolgens intens tevreden en lodderig uit hun ogen. Bedankt Luna dat je me hebt geholpen om mijn poezen in deze weblog te manoeuvreren. Drugs for cats. YEAH!

Het kattenspeeltje en een zielsgelukkige Romi

En ik heb ook nog een Ploesiepoesie, ik ben ook zielsgelukkig

filmpje

2 reacties:

Anoniem zei

Hahaha! Hier zijn ze er ook echt gek op... als m'n Amerikaanse dealer de catnip weer heeft geleverd, dan laat ik het je weten... het effect gaat er namelijk na een paar weken wel vanaf!

Anoniem zei

ah Romi is echt happy tha pappy..

So SweeT..
groetjes S&F