* »

zondag 6 april 2008

De minimal sjaal

De Arafat shawl, beter bekend als de "minimal sjaal" gaat de hele wereld over. Iedere zichzelf respecterende minimalliefhebber draagt deze hippe accessoire, uiteraard gecombineerd met nerdenbril, gekleurde glansleggings en zwartleren heuptasje. Naast Anne Frank is nu zelfs Justin Timberlake gespot met een hippe lap om zijn nek. Maar ik ben een sucker voor Justin, dus het is hem vergeven.

Check deze coole video van Madonna en Justin!



Nog even over die glansleggings die je momenteel op ziet duiken in het duistere minimalcircuit. Nooit gedacht, maar Peter heeft het toch voor elkaar gekregen. We gaan even terug in de tijd naar het bewijs dat deze visionair een echte trendsetter is. In 2005 werd hij gesignaleerd met een arafat sjaal en in 2006 introduceerde hij na de platvis look en De Minimal hand, een nieuwe rage: "De after Legging".

Want "er zijn ergere dingen dan epilepsie".

5 reacties:

Anoniem zei

OMG...de sjaals begrijp ik nog wel.. (soooooooooooo 80ties...zo liepen we erbij in 1981)..maar die glasnleggings...yaks...is het echt zo???

Unknown zei

Een paar weken geleden liep er een delegatie van die knakkers met leggings in de Herr Zimmerman. Ik dacht dat ze het spoor bijster waren maar het blijkt een trend? Mijn god..

Anoniem zei

hahahaha

Echt verschrikkelijk!

Vooral die mensen die dat dus quasi-serieus dragen, om zich zogenaamd te 'onderscheiden' van de rest. (Remember die brillen @ Lief festival?)

Maar Peter was idd trendsettend verantwoord bezig! (nou ja, verantwoord? Dit soort trends vind ik eerder zorgwekkend ;-) )
En het staat hem nog goed ook whehe

Anoniem zei

Het is nooit de bedoeling geweest om van die legging een trend te maken.
Ik bied hier dan ook bij deze mijn excuses aan.

Peter.

Anoniem zei

Mmm die Arafat sjaal komt gewoon eens in de zoveel tijd terug.. Dat is met het meeste in de mode... Sjirley