* »

maandag 7 april 2008

Time Warp napraat

Time Warp, een feestje waar ik graag een keer heen zou willen, niet in de laatste plaats vanwege de geweldige line-up. Maar een feestje in Mannheim (6 uur rijden?) dat duurt van 21.00 tot 14.00 's middags de volgende dag? Dat kan ik echt niet aan. Ik doe het maar met het "Grote Hoe Was Time Warp 2008 topic" op partyflock.

Uit de reacties blijkt toch weer dat wij Nederlanders het goed doen met onze drugsvoorlichting en nog redelijk verstandig met drugs omgaan. Die Duitsers (en Italianen) worden met de grond gelijk gemaakt. Geweldig die reacties hahahaaa! Hier komen er een paar:

"Het was goed druk maar sfeertje was prima. Alleen wat zijn die Duitsers LELIJK! Mijn god"

"Teveel openbaar dope gebruikende italianen die ondanks dat toch niet hun voeten van de vloer krijgen maar drukker zijn of hun haar nog in de juiste plooi zit"

"Whahaha.. vorig jaar hebben zij me echt bang gemaakt.. Die gasten zien er echt smerig uit... Lelijker dan Duitsers moet ik zeggen...Ze krijgen van die vieze kringen rondom hun ogen.. en aangezien ze allemaal al zo dun zijn, lijken het al helemaal op van die vercrackte gasten..... En gewoon doorslikken!"

"Daarna vooral in de chillruimte gezeten om de housepijntjes tegen te gaan, ons helemaal kapot gelachen om de lelijke en volkomen walgelijk geklede duitsers, OMG wat zien die eruit zeg!"

En driemaal hoera voor held Laurent Garnier. Met stip de favoriet van Time Warp!
"Laurent Garnier 10/10 Rest niet van belang."

"Laurent Garnier voor mij de grote held!! heerlijk eindeloos lange set met de vetste platen, en dan afsluiten met outer space en nog een heerlijk drum&bass toegift....dan ben je echt koning!"

"De Tering. Kan Garnier ooit nog van dit enorme voetstuk waar die momenteel op staat afvallen? Wat een set! Gewoon 8 uur lang de ene dikke plaat na de andere, het bleef maar doorgaan.. Als je binnen 30 seconden als de hele zaal uit zn dak hebt gaan en dit vervolgens elke minuut alleen maar erger maakt, elke keer een nog genialere plaat erop gooit.. Who the fuck is Hawtin?"

Ik heb heeel D.R.I.N.G.E.N.D. de set van deze held nodig voor mijn Ipod. Ik wil ook horen! Eerst maar eens het setje van Sven luisteren.

Volgend jaar misschien toch een keer gaan..maar ja dat zeg ik elk jaar..zucht

1 reacties:

dutchie zei

het is ECHT waar: die Duiters hebben totaal geen gevoel voor stijl, of willen het niet hebben. :P