* »

vrijdag 4 januari 2008

De bescheiden dj




"Jeeeeeeeeemineeeetje jongens, ik kan dit niet handlen hoor, al die complimentjes!
Wat ik zo ongelooflijk tof vind, is dat toen ik in 2003 begon met de meest toffe hobby ter wereld, ik nooit had verwacht dat ik ooit voor publiek zou draaien.
Hoefde van mij ook niet, want plaatjes draaien was en is voor mij nog steeds de manier om de dagelijkse sleur te ontvluchten. Andere mensen lezen een boek, kijken een dvd-tje of verzamelen postzegels. Ik draai / verzamel platen.
Dan krijg je ineens het aanbod om je meest favoriete hobby te beoefenen waar publiek bij is, sterker nog, je krijgt er geld voor. Dat is toch ongelooflijk???
Ik zou hetzelfde bedrag wat ik krijg voor draaien in een club, toe willen leggen om te draaien in een club.
Nu ga ik weer terug komen op de complimenten die ik van jullie krijg.
Het is ongelooflijk vet om überhaupt thuis plaatjes te draaien!
Het is nog vetter om in een club voor publiek plaatjes te draaien!
Je krijgt er ook nog eens geld voor, dus dat is alleen maar mooi meegenomen.

Het mooiste is dat ik zoveel positieve respons krijg van iedereen, dat is mij het meeste waard en ik word daar zeer gelukkig van!!!!!!
Ik ben zo blij dat ik mijn smaak muziek met andere mensen kan delen en dat deze mensen het tof vinden!!!

Ik denk er vaak over na en kan het gewoon niet geloven, ik ben ook maar een gewone boy, net als jullie.

Zo, dat moest ik even kwijt…"

Aldus Michael 'Ille Bitch' Von L.(ierop), de meest bescheiden dj die ik ken!



http://www.myspace.com/michaelvonl

0 reacties: