* »

dinsdag 1 januari 2008

Wat een leven!

"Niet meer normaal ongelofelijk kappe nou dit kan toch niet wat een heeeerlijk superziekelijk gruwelijk moeilijk groeilijk muwelijk fucking weekend dit..jesus als ik die fotos zie man o man o man kriebels overal echt een topweekend! hoooooooooooo nee ik kan geen woorden vinden he, voel me een soort van verliefd ofzo!"


"WAT een locatie en wat een pure vorm van liefde...kheb tranen in me ogen terwijl ik dit schrijf, dit KAN toch niet meer gasten! ow ow ow ow ow wat een genot heeeeeeeerlijk."


"HOLY FOKKING SHIT!!!
Dit kan gewoon echt niet!!! Ik wordt knettergek van dit soort weekenden en van een familie als deze!!!!Ik leef verdomme op een roze wolk!!! Wat was dit weer een ongelooflijk samenzijn!!ik heb zoooo genoten van alles en iedereen!!die lokaties..de muziek..de prachtige mensen..de liefde!! ik kan er gewoon niet bij met mn kop!! ik moet er van huilen..tranen met tuiten!!!!Zal dit sprookje nu echt alleen maar mooier en mooier worden??"


"Moet me eigenlijk schamen dat ik deze afters altijd veroordeeld heb... Nadat ik een beetje gewend was geraakt aan het surrealisme van deze bizarre nacht en ochtend, moet ik concluderen dat het een van de beste nachten van mn leven is geweest. Wat weten jullie een goede sfeer te creëren zeg. Ongelooflijk... Heerlijke muziek, leuke mensen en geen einde. Ik ben overtuigd!"

"Pfffff... echt tot het gaatje! Ben voldaan tot op het bod... ik praat als Katja Schuurman met keelontsteking... ben op... maar wel met een BIG SMILE!! Voor mij mijn VETSTE after ooit!!! Wat VET! Wat een gevoel!! Wat een familie!!!"



www.gastenzondergrenzen.nl

0 reacties: